اگر تا به حال دکه تبلیغاتی خود را اجرا کرده اید ، یا حتی در یک نمایشگاه تجاری شرکت کرده اید ، می دانید که آنها چگونه هستند! شلوغ ، اغلب شلوغ و موضوع کلی این است "اینجا را نگاه کن!" چادرهای تجاری و بنرهای مخصوص نمایشگاه های تجاری به منظور جلب توجه ما در میان جمعیت و اعلام به جهانیان که شما اینجا هستید طراحی شده اند. گاهی اوقات پر زرق و برق ، اغلب پر جنب و جوش - فضای ما با آگهی ها ، پرچم ها و پارچه های میز نمایشگاه تزئین شده است تا شانس دیده شدن و جذب مردم به سمت ما را افزایش دهد. حتی اگر در آن روز چیزی نفروشیم ، این فرصت را به افراد می دهد تا از فعلی و فعال بودن شرکت یا علت شما مطلع شوند.

 
متأسفانه ، با این سبک تبلیغات و ماهیت نمایشگاه ها ، گاهی اوقات می تواند به این معنی باشد که برای صاحب مشاغل بازگشت فوری سرمایه ای وجود ندارد. غالباً این دکه ها حاوی اطلاعات ضروری ، محصولات تبلیغاتی تبلیغاتی یا نمونه هایی هستند و نه کالایی را که می خواهند در نهایت بفروشند. این بدان معناست که بازپرداخت این پول در آغاز کار می تواند روندی کندتر از آنچه ما می خواهیم باشد. بنابراین ، با این کار ممکن است وسوسه انگیز باشد که شرکت ها بگویند "خوب اگر من هدایای تبلیغاتی دریافت نکنم ، مطمئناً هر چادر یا میز این کار را انجام می دهد؟ چرا وقتی فقط تبلیغاتی است باید بیشتر هزینه کنم؟ "
 
برچسب ساخت کانادا
اقلام ارزان قیمت در خارج از کشور حتی برای باتجربه ترین صاحبان مشاغل نیز می تواند وسوسه شود. به هر حال ، همه در مورد حمایت از اقتصاد ما با انتخاب محصولی که در کانادا ساخته می شود و سایر کالاهای تبلیغاتی محلی کانادا صحبت می کنند ، اما به عنوان یک صاحب مشاغل که سعی در کاهش هزینه ها و افزایش درآمد برای زنده ماندن دارد ، چه فایده ای برای شما دارد؟
 
با کمال تعجب ، مزایای انتخاب کانادایی در مورد موارد تبلیغاتی مانند آگهی ها برای یک نمایشگاه بسیار فراتر از آن است که فکر کنید. در اینجا مواردی وجود دارد که به نظر ما همه صاحبان مشاغل باید در هنگام پرسیدن "چرا من اصلاً باید کانادایی بخرم؟" در نظر بگیرند.
 
 
آن هزینه هایی که هنگام واردات کالا فقط جمع می شوند
بنابراین با سفارش چادر تبلیغاتی یا نمایش خارج از کشور خود چند صد دلار پس انداز کرده اید و احساس پیروزی می کنید! هیچ کس در صرفه جویی در هزینه یک دلار کار نمی کند ، و شما در کمال افتخار این هستید که بدانید که در آن آگهی های تجاری یا سایر موارد ضروری غرفه نمایش ، در هزینه های اقتصادی خود صرفه جویی کرده اید ... اما شما این کار را انجام داده اید؟
 
صاحب مشاغل از هزینه های کاهش سود ناامید شده است
یک کالای نمایشی سفارش داده شده کالایی دریافت نشده است و ممکن است هزینه ها هنوز انجام نشده باشد. از هزینه های حمل و نقل و هزینه های حمل و نقل گرفته تا هزینه های گمرکی غیر منتظره ، پس اندازهایی که به سختی پیدا کردید به سختی می توانید از بین ببرید و کالاهای تبلیغاتی جدید شما ممکن است برای شما بسیار بیشتر از هزینه چانه زنی شما باشد. هنگام خرید کانادایی ، اغلب می توانید این هزینه ها را کاهش دهید یا از آنها اجتناب کنید ، حتی بیشتر از خرید محلی. به عنوان مثال ، منطقی است که پرچم های سفارشی ساخت کانادا می توانند به صورت محلی درب منزل شما پرتاب شوند و هزینه حمل و نقل آنها بسیار کمتر از کسانی است که از هزاران مایل دورتر می آیند!
 
 
معامله خوبی داشتی؟ اگر تجارت کانادایی نیست بهتر است نرخ تبدیل خود را بررسی کنید!
این ممکن است واضح به نظر برسد ، اما این یک دام است که حتی باتجربه ترین صاحبان مشاغل در آن افتاده اند - یا در یک نقطه توسط آنها گیر افتاده اند. هنگامی که در حال خرید آنلاین هستید می توانید به راحتی سایتی که در آن هستید خیره شوید و این شامل قیمت نیز می شود. همچنین ممکن است دشوار باشد حتی اگر شما در سایت کشور دیگری هستید بدانید که بسیاری از آنها تبلیغ نمی کنند که کالای شما از کجا حمل می شود! این می تواند منجر به فریب خوردن بیشترین هوشمندانه اینترنت در اینترنت شود و متأسفانه ، هزینه ای بالاتر از آنچه تصور می کنید. خرید محصولات تبلیغاتی ساخت کانادا ، به ویژه محصولات محلی ، تقریباً همیشه از امنیت کمی برخوردار است که با دانستن اینکه دقیقاً چه مبلغی را واقعاً پرداخت می کنید ، همراه است.
 
مزیت انتخاب محلی در مواقع اضطراری مربوط به کار
حتی موارد با بهترین کیفیت نیز ممکن است آسیب ببینند یا از بین بروند ، پس چه اتفاقی می افتد؟ خوب این واقعاً بستگی به این دارد که کالای خود را از کجا خریده اید! اگر خرید اینترنتی داشته باشید ، ممکن است بتوانید آفتابگیر تبلیغاتی یک قطعه جایگزین تهیه کنید (اما) اما در مورد تعمیرات محصولات بزرگتر مانند چادر نمایشگاه چطور؟ یکی از بهترین چیزها در مورد خرید کانادایی و به ویژه خرید محلی این است که حتی اگر این شرکت نتواند مشکل شما را برطرف کند - این احتمال وجود دارد که آنها اطلاعات تماس کسی را که برای شما قابل دسترسی است ، داشته باشند!
 
با گذشت زمان ، آیا هنوز معامله خوبی است؟
ممکن است چاپ در سرتاسر جهان یکسان باشد و چادری که به صورت محلی ایجاد شده ممکن است در ابتدا همان چیزی باشد که در خارج از کشور ساخته شده است ، اما با گذشت زمان چطور؟ حتی اگر مواد مشابهی داشته باشند ، در مورد طول عمر هر مورد از نمایشگاه ها ، دوخت و فرآیند ایجاد بسیار مهم است. غالباً کارهایی که در خارج از کشور ایجاد می شود به صورت «دسته جمعی» انجام می شود و ابزار تبلیغاتی ارزشمند شما فقط یکی از صد مورد یا حتی هزار مورد است و با فروش زیاد ، چند بررسی منفی یا شکایت احتمالاً خواب آنها را نخواهد برد.
 
مرورهای Google
با انتخاب مشاغل کوچکتر کانادا برای پرچم های نمایشگاه خود ، بنرهایی را برای نمایشگاه ها یا کالاهای تبلیغاتی دیگر بلند کنید - خوشحال هستید
شما می توانید کیفیت بهتری داشته باشید ، به این دلیل که بدون این سطح مراقبت اضافی ، شرکت در مدت زمان کوتاهی از فعالیت خارج می شود! مشاغل محلی به شدت به مشتریان راضی اعتماد می کنند زیرا "سریع" یک مدل تجاری پایدار نیست. با بسیاری از راه های ایجاد نارضایتی شما از یک شرکت در سطح گسترده ای به لطف افزایش بازخورد اینترنتی ، مشاغل محلی واقعاً یک مایل دیگر را پشت سر می گذارند تا به شما در رسیدن به آنچه شما نیاز دارید کمک کنند. اهمیتی که در ایجاد تجربه مثبت مشتری ایجاد می شود ، به ایجاد آرامش روانی در هنگام همکاری با هم اکنون و هم در آینده کمک می کند.
 
 
ربات ها در حال تصاحب هستند! چگونه داشتن یک تماس محلی تفاوت ایجاد می کند
شما نمی توانید روکش های میز تجارت سفارشی خود را به یک فروشگاه پارچه برسانید و انتظار داشته باشید که آنها آنها را تعمیر کنند ، اما اگر این یک تجارت مستقل است که در زمینه کالاهای ضروری نمایشگاه یا سایر مواد تبلیغاتی (مانند هدیه پویا!) تخصص دارد ، آنها احتمالاً می توانند به شما کمک کنند کسی که می تواند! این نوع اتصال می تواند برای صرفه جویی در وقت و هزینه بسیار ارزشمند باشد. هیچ کس نمی خواهد بیش از اینکه ساعتهای ارزشمندی را صرف تلفنی برای یافتن شخصی کند که به شما کمک کند ، ثروت خود را صرف تلاش برای تهیه قطعات جایگزین کند ، زیرا همانطور که هر صاحب مشاغل می داند - زمان نیز پول است.
 
بنابراین ، آیا ارزش خرید محلی و خرید کانادایی است؟
اکنون ما در مورد خرید محصولات تبلیغاتی کانادایی از پرچم های نمایشگاه تا چادرهای ساخته شده در کانادا و موارد دیگر به همه حقایق نگاه کرده ایم ، به نظر می رسد این حکم این است که در حالی که بسیاری از اقلام می توانند از خارج از کشور تهیه شوند - اما اغلب به نفع ما نیست برای انجام این کار! به نظر می رسد این مورد به ویژه در مورد تجارت مطرح است. از زمان سربازی طولانی تر تا ناامیدی در تعمیر و نگهداری و تعمیرات - کار با یک شرکت کانادایی ، به ویژه یک تجارت محلی واقعاً انتخاب بهتر است. مطمئناً ، گاهی اوقات خرید محلی ممکن است به این معنی باشد که ما کمی بیشتر هزینه می کنیم زیرا آن مشاغل کوچکتر نمی توانند با آن غول های بزرگ جهانی رقابت کنند ... اما این فقط از نظر مالی است. وقتی نوبت به دانش می رسد ، خدمات مشتری و امنیت شناختن کسی به همان اندازه که در موفقیت شما سرمایه گذاری می شود ، سرمایه گذاری می کند - خرید فروشگاه های کانادایی و خرید محلی هزینه ای واقعی دارد! پس از همه ، اگر این کار را نکنیم و جهان به یک نوع بزرگتر ، غیرشخصی و تجاری تبدیل شود - چه کسی در آنجا خواهد بود تا به رشد محلی تجارت شما نیز کمک کند؟ با Dynamic Gift تماس بگیرید و بیایید امروز پروژه نمایشگاه بعدی شما را شروع کنیم!